Isnin, 26 Ogos 2013

SELAMAT DATANG.....

SELAMAT DATANG KE BLOG SK TEBOK BANJAR

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.... kepada semua pelawat ke blog ini saya ucapkan ribuan terima kasih... Blog ini baru sahaja dibina oleh saya adalah bertujuan untuk berkongsi  maklumat  tentang SK Tebok Banjar. Maaflah kalau ada kekurangan mengenai blog ini.  Kepada semua bekas murid atau kakitangan SK Tebok Banjar, saya mengalu-alukan pendapat dan kesediaan tuan puan dalam membangunkan blog ini. Marilah kita bersama-sama memajukan SK Tebok Banjar yang kita cintai ini. Saya akhiri ucapan permulaan saya ini dengan serangkap pantun...

Buah cempedak diluar pagar,
      Ambil galah tolong jolokkan,
Saya ini baru belajar,
      Kalau salah tolong tunjukkan.....

Sekian.... Wassalam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan